AR20PB - Polnocne Wybrzeze Mieczy
by Vinci & morgan



Lokacja

W dokach Wrót Baldura (AR8100) zdarzyło się Ci spotkać Nadalina, który zlecił Ci zadanie oczyszczenia jego wioski ze szkodników - salamander (3) i syren (2) w pobliżu jego łodzi (warto, łódka z właścicielem później sie nam przyda). Gdy to uczynisz i go poinformujesz, Nadalin powróci do swojej wioski.

Po przybyciu warto porozmawiać z miejscowymi rybakami, mają bowiem problem (poniekąd wiesz już o nim od Nadalina). Po rozmowie z Szyprem (1) dowiesz się, że chodzi o jakieś bestie, które zagnieździły się w jaskini na północy (3). Przed jaskinią zatrzyma Cię Humbaba - ognista salamandra, należy go zabić (2074 PD), pojawią się też dwie inne salamandry (2074 PD), teraz droga do jaskini stoi otworem. W środku nie jest lepiej, porozmawiaj z Oogoorem, zacznie się walka. W sumie 3x2074 PD i 5x3500 PD. Na ołtarzu jest Pierścień niewidzialności. Po powrocie do Szypra z dobrymi nowinami otrzymasz 1000 PD i +1 do reputacji.


W najbardziej wysuniętym na północ miejscu na Północnym Wybrzeżu Mieczy, na klifie, spotkasz Olivię (4), która chciałaby latać jak mewa, zgódź się pomóc jej w spełnieniu marzenia. Trzeba jej przynieść Miksturę swobody działania, w zamian dostaniesz Różdżkę błyskawic, a w drodze powrotnej spotkasz Olivię przemienioną w Ognistą wiwernę, dość mocna bestia warta 7500 PD.

Powrót

Podczas "wizyty" w Północnej Cytadeli udało Ci się zdobyć informację o istnieniu wyspy Lodowych salamander (AR90PB). Po powrocie na Północne Wybrzeże porozmawiaj z Szyprem (1), dowiesz się, że może Ci pomóc Nadalin. Nadalin powinien stać koło swojej łodzi (2), jeśli udało Ci się wykonać wcześniejsze zadanie z nim związane. Poproś go o przysługę, wypłyniesz, by w końcu dotrzeć na Wyspę Lodowych Salamander. Uwaga! Wypłynięcie tam ma sens jedynie po likwidacji Kultu Czarnej Dłoni.