AR4300 - Chmurne Szczyty
by Shinigami (BG I) & Vinci (NTotSC) + korekta by morgan (NTotSC)



Zawartość

Na wschodzie można przejść do lokacji AR4200, na północy do Nashkel, na zachodzie do AR4600. Do spotkania losowe potwory, m.in. Xvarty - po 15 PD, Szkielety - po 65 PD, Wściekłe wilki - po 975 PD i Koboldy - po 7 i 35 PD.

Na wschodzie kręci się Albert (1), który szuka swego pieska Rufiego (2). Jeśli zgodzisz się mu pomóc, dostaniesz kość-zabawkę, która umożliwi zaprowadzenie psa do Alberta. Rufie jest na wschód od Alberta. Za odnalezienie i przyprowadzenie psa 1000 PD. Albert jest tak naprawdę Ogrem-magiem i to dość potężnym - jeśli go zabijesz, otrzymasz 1000 PD. Można też zabić psa (17 PD), wtedy Albert odejdzie, choć będzie zły, otrzymasz 1200 PD. O Albercie wspomina też inny "chłopczyk", którego można spotkać na Skrzyżowaniach (lokacja AR6900) - Jase.

W północnej części lokacji spotkasz drużynę poszukiwaczy przygód: Sendai (3) - 600 PD, Miecz długi +1, Zbroja skórzana ćwiekowana +2; Delgod - 300 PD i Alexander - 300 PD. Można tak poprowadzić rozmowę, by odejść w pokoju i dać się przy okazji obrazić (kmiotki?!) lub zmusić ich do walki. Jednak uwaga - Delgod i Alexander bardzo dobrze posługują się łukami, a Sendai dość często trafia swoim mieczem.

Na południowym wschodzie spotkasz Larry'ego (4), Darryla i Darryla. To żart twórców gry, nawiązanie do bohaterów amerykańskiego serialu "Newhart". Można od nich wziąć autograf, który jednak do niczego się nam nie przyda.

Natomiast na południowym zachodzie przebywają bandyci Vax (5) - 400 PD i Zal - 600 PD, Bransolety łucznictwa. Chcą okraść drużynę z pieniędzy. Można im oddać pieniądze i odejść w spokoju lub ich zabić.

Kolejna skrytka, tym razem ze zwojami zabójczej chmury i chromowej kuli. Położenie: x = 1791, y = 418. Oznaczona na mapie zielonym kwadratem.

Spotkasz tu także Ordolatha (6), który poprosi Cię o przyniesienie świeczki z jego domu we Wrotach Baldura, dom znajduje się za Wieżą Ramazitha. W nagrodę za przyniesienie świecy dostaniesz od Ordolatha 2000 sztuk złota, na ziemi zostawia jeszcze stówkę i Różdżkę polimorfii.

Przybywasz tu także w poszukiwaniu Wielkiej Księgi Niewiedzy, której odnalezienie zlecił Ci Brat Hasdar. Wejście do Kanionu (AR80PB), jest na południu (2).