BH2100 - Zamek Garrotten
by Vinci (& morgan)



Lokacja

Zamiast od razu wchodzić do środka (1), można pozwiedzać wieże (2), po wejściu do tej na północnym zachodzie nawrzeszczy na Ciebie porucznik orków, ale nic z tego nie wyniknie. Porusz dźwignię, a porucznik powie Ci, że w piwnicy jest coś strasznego, w rzeczywistości nie ma tam wrogów, jedynie kilka skrzyń zabezpieczonych dość mocnymi pułapkami. Trochę kosztowności i Halabarda Zmierzchu +2 w środku. Identycznie ma się sytuacja z drugą wieżą, z tym, że w podziemiach jest trochę nieumarłych, skarbów brak, tak samo z dwiema pozostałymi, w jednej nieumarli, w drugiej galarety i szlamy. Skieruj się do wnętrza zamku (1).

Główna sala Zamku


Nie chcą z Tobą rozmawiać, nie pozwalają Ci nigdzie wejść, no cóż, skoro tak to pora na zadymę (1)! Przy zwłokach Tellisha (800 PD) znajdziesz List od Qualtona (BHNOTE1) - ważny dowód, ale to nie wszystko, po zabiciu reszty, w tym Pani Burmistrz Arrness (1000 PD), skieruj się na drugie piętro (2).

Piętro Zamku


Na piętrze spotkasz Holgę (1), obieca Ci, że wyjaśni wszystko w teatrze w Garotten. Jest też i złodziejaszek-uciekinier Lothar (2), a w szafce obok niego ważne Dokumenty Arrness (BHPLOT04), należy je koniecznie wziąć ze sobą. Za ukrytym przejściem (3) znajdziesz też Locindę, tę samą, która otrzymała od Ciebie pomoc w Odludnym lesie. Jest zbyt wycieńczona, żeby iść, trzeba ją więc zanieść do Świątyni w Garotten.

Główna sala Zamku


Wróć na parter i zejdź do piwnicy (3), tam są uwięzieni: Balmorrow, Abraham i Harper. Po uwolnieniu ich nie masz tu już nic do roboty, czas stąd spadać ;)