F_0111 - Osada Plemienia Niedzwiedzia
by Vinci (poprawki i mapy by morgan)



Pierwsza wizyta

Po wiosce kręcą się Lodowe olbrzymy. Są dość groźne, zadają spore obrażenia, są bardzo wytrzymałe, ale mają nie najlepsze TraK0 i Drizzt z dobrym KP powinien sobie poradzić. Nie ma tu nic ciekawego prócz jednej chatki, do której można wejść (2). W środku jest Starszy wioski, dwie kobiety i Nibby. Starszy zleci Ci zadanie odnalezienia chłopca będącego jedynym ocalałym synem wodza. Bez niego klan upadnie. Warto wspomnieć, że Starszy może Cię uleczyć, jeśli zagadasz do niego jeszcze raz. Bardzo fajna sprawa. Za to Nibby może Cię teleportować do nowej lokacji. Nic nie szkodzi na przeszkodzie, żeby tam zajrzeć właśnie teraz.

Druga wizyta

Wychodząc z wioski północnym przejściem (3) zostaniesz przeniesiony do wąwozu, z którego przyszły lodowe olbrzymy, które napadły na wioskę.

Trzecia wizyta

Wróć do wioski Plemienia Niedźwiedzia. Zwróć bachora Starszemu, dostaniesz za to 5000 PD, +1 do reputacji i róg przywołujący niedźwiedzia. Nic ciekawego. To by było na tyle, jeżeli chodzi o zadania poboczne. Wyjdź z Wioski Plemienia Niedźwiedzia przejściem na południu (1), do mapy świata i skieruj swoje kroki z powrotem do chatki Bruenora.