F_7777 - Chata Bruenora
by Vinci (poprawki i mapy by morgan)



Lokacja

Na dzień dobry zaatakują Cię cztery Śnieżne wilki (1). Nieco dalej grupka ogrów i orków na czele z cyklopem. Godny uwagi jest tylko ten ostatni, warty 4000 PD, a ze względu na dwóch ogrzych magów, to chyba najlepiej na tym wyjdziesz, jeśli wyślesz tam samego Drizzta. Wejdź do domku (2), w środku spotkasz Regisa. Przyłączy się do Ciebie. Niestety to tylko złodziej 9-ego poziomu, ale i tak ma niezłe TraK0, bo tylko 5, do tego 3 ataki. W domku znajdziesz Dziennik Bruenora i trochę mikstur. Nieco na północ od chatki zaczepi Cię ranny mężczyzna (3). Przed śmiercią wspomni coś o napadzie na jakąś wioskę i pokaże Ci nową lokację na mapie świata. Jest to zadanie poboczne i w sumie dobrze zrobić je od razu. Cofnij się do miejsca, w którym się pojawiłeś (1) i stamtąd wyjdź na mapę świata. Wyślij drużynę do Osady Plemienia Niedźwiedzia.

Powrót

Po powrocie tym razem wyjściem na północy (3) udaj się do kolejnej lokacji.