Amunicja
Strzała w serce
(armark1)
PARAMETRY:
Obrażenia: 1K6
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
Ofiara pada martwa, jeśli nie powiedzie jej się rzut obronny przeciw śmierci.
Nie może używać:
Kapłan
Druid
Mag
Miejsce wystąpienia:
Tworzy je Strzelec wyborowy, podklasa wojownika
Uwagi: Rzut wykonywany jest z modyfikatorem -2. Dodatkowo strzała daje premię +10 do TraK0, co nie jest wspomniane w opisie.
Kinski: Strzała w serce powinna nazywać się po prostu Strzałą zabójstwa. Trudno powiedzieć coś ciekawego o tych strzałach. Są niemal niedostępne, chyba że sami zagramy tą podklasą (tworzy raptem po 3 strzały do ok. 15 poziomu, żenada).

Strzała jadu
(armark2)
PARAMETRY:
Obrażenia: 1K6
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
Strzały te zatruwają cel na 3 rundy.
Nie może używać:
Kapłan
Druid
Mag
Miejsce wystąpienia:
Tworzy je Strzelec wyborowy, podklasa wojownika
Uwagi: Rzut wykonywany jest z modyfikatorem -3. Obrażenia od trucizny wynoszą 2 punkty na sekundę, co również nie zostało ujęte w opisie.
Kinski: Łał, ale fajne, tylko dlaczego nie mają żadnego umagicznienia? W sumie na różnego rodzaju humanoidy jak znalazł. Zatruta ofiara, to wkrótce martwa ofiara - trucizna przerywa ataki i uniemożliwia czarowanie.

Strzała berła
(armark3)
PARAMETRY:
Obrażenia: 1K6
TraK0: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
Te strzały pokrywają cel specjalną substancją, która obniża TraK0 o 6 i oślepia cel bez żadnego rzutu obronnego.
Nie może używać:
Kapłan
Druid
Mag
Miejsce wystąpienia:
Tworzy je Strzelec wyborowy, podklasa wojownika
Uwagi: Obniżenie TraK0 trwa 3, a oślepienie 5 rund.

Strzały jadu
(arowven)
PARAMETRY:
Obrażenia: 1K6 + 5
TraKO: +10
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne: poważne zatrucie przez 2 rundy, jeśli nie powiedzie się rzut obronny przeciw śmierci/truciźnie
Nie może używać:
Kapłan
Druid
Mag
Miejsce wystąpienia:
Yulur - przywódca wrogiej drużyny z zadania Potenciusza, Przełęcz Małego Zęba
Uwagi: Rzut z karą -2. A poważne zatrucie w tym przypadku oznacza utratę 4PŻ/sek.

Strzały Zabójcy Smoków
(arwdrag)
PARAMETRY:
Obrażenia: 1K6, +3 przeciw smokom
TraK0: +3 przeciw smokom
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Nie może używać:
Kapłan
Druid
Mag
Miejsce wystąpienia:
Tworzy je Zabójca smoków, podklasa paladyna
Uwagi: Wszystkie przydatne informacje zawarte w opisie :)
Kinski: Tak więc ten paladyn tworzy raz dziennie AŻ 5 strzał zabijania smoków (1k6, +3 przeciwko smokom). Strzały nie mają żadnego umagicznienia (oooczywiście).

Głaz
(boulder)
PARAMETRY:
Obrażenia: 3-18
Specjalne: rzut obronny przeciwko zionięciom -4, albo ofiara zostanie pozbawiona przytomności na 1 rundę, albo ogłuszona na następną.
Wymagana siła: 19
Miejsce wystąpienia:
Jeden z Mroźnych Olbrzymów w Eshpurcie
Uwagi: Do wystrzeliwania tych "kamyków" nie jest wymagana żadna proca, jakby się to mogło wydawać, jedynie spora krzepa ;) Nawet mag z odpowiednią siłą będzie mógł sobie świsnąć Głazem ;)
Kinski: Waga:65, więc trochę ważą. Biegłość: maczuga :-). Wymagana siła sprawa, że dostajemy dodatkową premię do obrażeń, co pozwoli walić po ok. 25 pkt. To broń oburęczna :-). Efekty są niezłe, ale ten 1 atak na rundę mówi, że jednak lepiej się wyjdzie używając standardowego oręża.

Pocisk lawy
(slingb1)
PARAMETRY:
Obrażenia: 1k4 +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
Zadaje 1k10 obrażeń od ognia bez możliwości rzutu obronnego.
Miejsce wystąpienia:
Tworzy je Procarz, podklasa łowcy
Uwagi: Premia do TraK0 jest równa 8.
Kinski: Pociski nie mają umagicznienia.

Pocisk jadu
(slingb2)
PARAMETRY:
Obrażenia: 1k4 +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
Zatruwa cel na 3 rundy.
Miejsce wystąpienia:
Tworzy je Procarz, podklasa łowcy
Uwagi: Podobnie jak powyższa amunicja- premia +8 do TraK0. Trucizna o sile 1PŻ/sek.

Pocisk ogłuszenia
(slingb3)
PARAMETRY:
Obrażenia: 1k4 +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
Pocisk ogłusza cel na 2 rundy bez możliwości rzutu obronnego.
Miejsce wystąpienia:
Tworzy je Procarz, podklasa łowcy
Uwagi: TraK0 - jak wyżej.