Halabardy
Hak zarazy
(contagon)
PARAMETRY:
Obrażenia: 1k10 + 2
TraK0: +1
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
33% szans na spowodowanie infekcji. Jeśli celowi nie powiedzie się rzut obronny, otrzymuje -3 do KP, Siły, Kondycji i TraK0 na 8 rund.
Rodzaj Biegłości: halabarda
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 13
Nie może używać:
Dobra postać
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej
Mnich
Władca zwierząt
Miejsce wystąpienia:
Jeden z drowów kupców niedaleko wejściowej bramy w Ust Natha
Uwagi: Rzut obronny, przeciw śmierci, wykonywany jest z premią +2. Dodatkowo efekty infekcji się kumulują(!). Mimo że złodzieje i magowie nie mogą używać tej broni, to takie ograniczenie nie dotyczy wieloklasowców: woj/zło, woj/mag, woj/mag/zło.
Kinski: Umagicznienie +2, czyli jak zwykle (no tak, to wypominanie umagicznienia robi się już nudne...). Niezłe efekty, tylko kto będzie używał tej halabardy (w ogóle halabard)? A nie jest to taka broń, żeby tworzyć zbrojnego z biegłością w halabardach...
Halabarda Tundry +4
(uhalb5a)
PARAMETRY:
Obrażenia: 1k10 + 4
TraK0: +4
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
50% szansy na zadanie dodatkowych 2k3 obrażeń od kwasu
Premia do odporności:
+10% do odporności na magię
Rodzaj biegłości: halabarda
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 13
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej
Mnich
Władca zwierząt
Miejsce wystąpienia:
Sklep we wschodniej części Calimportu
Uwagi: Mimo że złodzieje i magowie nie mogą używać tej broni, to takie ograniczenie nie dotyczy wieloklasowców: woj/zło, woj/mag, woj/mag/zło.
Kinski: Całkiem dobra, tylko tym 50% brakuje 50% :-). Ale wraca pytanie, kto ma używać halabard? W przypadku NPC nie widzę chętnych. Można ją kupić w Calimporcie.