Pasy
Pas siły burzowego olbrzyma
(beltxx)
PARAMETRY:
Siła: 24
KP: kara -2
Nie może używać:
Zabójca magów
Miejsce wystąpienia:
Sarkofag w pomieszczeniu z liszem Beghaelem, jaskinia w Purskal
Uwagi: Przyda się zwłaszcza postaciom o niskiej sile i wysokiej zręczności.
Kinski: Siła równa 24 pkt dodaje +6 do trafienia i +12 do obrażeń. Klasę Pancerza łatwo poprawić - czary, mikstury, przedmioty. Najbardziej skorzystają na tym pasku zbrojni walczący wręcz (nie dystansowcy).

Połyskująca szarfa
(sash)
PARAMETRY:
Premia do KP: +3
Właściciel pod działaniem czaru Rozmycie
Mogą używać:
Dobre postacie
Miejsce wystąpienia:
Pokój z lawą, za obrazem z pułapką, Ruiny świątyni
Uwagi: Warto się nią przepasać ;) U mnie jakoś nie połyskuje (chlip)
Kinski: W IWD nazywa się to Skrząca szarfa. Tere fere, Rozmycie nie działa, jak powinno. Ten czar dodaje +3 do KP, ale i poprawia rzuty obronne o 1. W tym przypadku zostaje tylko premia do KP. Ostatecznie niezły kawał szmaty. Dla porównania Pas Chwały z Item Upgrade też dodaje +3 do KP, jednak nie ma ograniczeń, co do charakteru i trzeba się sporo za nim nałazić, żeby go Cromwell wykuł (Złoty pas jest trudno dostępny - trzeba być magiem lub instalować inne mody z Tacticsem na czele).