Szaty
Szata świętej magii
(robe2)
PARAMETRY:
Klasa Pancerza: 2
Odporność na magię: +25%
Rzuty obronne: +3 do wszystkich
Mogą używać:
Magowie
Miejsce wystąpienia:
Jeden z Duregarów na południu lokacji, do której przenosi nas Jarlaxle w ramach głównego zadania z Riatavin
Uwagi: Jedyny egzemplarz szaty magów dodawany przez TDD, jednak bardzo potężny. Oprócz powyższych właściwości pozwala raz dziennie rzucić Mamidło i Czarną Śmierć (nowe zaklęcie - może zarazić chorobą, spowolnić, a nawet zabić - więcej informacji w artykule o czarach TDD).
Kinski: Warto dodać, że autorzy TDD pofolgowali swojej wyobraźni i zduplikowali Szatę Vekny (Trollford - za siedmioma labiryntami, za siedmioma lochami).
Pomijając ten fakt, ten kawałek szmatki jest bardzo ładny. Można zaliczyć ten przedmiot do unikatów, podobnie jak wspomnianą Veknę. I znów powstaje bardzo trudny wybór co nosić - tę szatę czy Veknę. Tak czy inaczej można ją nosić od początku do końca. Bardzo dobry itemik. Co do jedynego przedmiotu tego rodzaju, to zauważam lenistwo autorów. Skoro zaimportowali całą masę przedmiotów z IceWind Dale, to mogliby dorzucić jeszcze kilka ubrań do garderoby Cieni Amn - choćby Szatę stapiania, Otiluke'a (pasowałaby Robillardowi) czy Szatę nekromanty (Presio sux).