Vesine

Imię:
Vesine
Płeć: Kobieta
Rasa: Elf
Klasa: Druid (Druid Wodny)
Charakter: Neutralny
Cechy:
Siła: 13
Zręczność: 18
Kondycja: 14
Inteligencja: 10
Mądrość: 17
Charyzma: 15
Poziom: 12
TraK0: 14
Liczba ataków: 1
Klasa pancerza: 6
Punkty życia: 44
Rzuty obronne:
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 6
Berła/Różdżki/Laski: 10
Petryfikacja/Polimorfia: 9
Zionięcie: 12
Czary: 11
Biegłości:
Katana +
Sejmitar +
Kij +
Styl walki jedną bronią +
Styl walki mieczem i tarczą +
Wrodzone odporności:
Zimno: 50
Przedmioty:
Ostrze klepsydry
Pierścień Vesine
Dostępność: SoA
Romans: brak
Krótka charakterystyka postaci: Vesine reprezentuje nową podklasę druida z TDD, z własną formą zmiennokształtną - Strażnikiem Wody - Księciem Sahuaginów. Jako Druid Wodny posiada 50% odporności na zimno oraz "gazy i chmury" (Plugawy uwiąd, Zabójcza mgła itp.), co jest dużą zaletą. Niestety, podobnie jaki inni druidzi z TDD, nie otrzymuje premii do odpornośći na żywioły i truciznę, które otrzymują wszyscy druidzi z BG2. Bardziej niż do walki wręcz (postać zmiennokształtna nie jest jakaś oszałamiająca) nadaje się do czarowania (ze względu na mieczyk i niektóre ciekawe czary druida, także z TDD). Można ją przyłączyć w gospodzie Nad słonecznym Jeziorem, w okolice którego przenosi nas Sending z Przełęczy Małego Zęba. Vesine nie posiada własnego zestawu dźwiękowego, znaczy jest niema ;)
Questy*Możliwe spoilery!!*: Brak

Oceny i opinie:
Kinski: Zmarnowany potencjał. Bardzo łatwo można było zrobić ciekawe minizadania z tą druidką. Np. w Mieście Sahuaginów (jakiś prezent lub ulepszenie miecza - kilka minut roboty). Zestaw dźwiękowy - ot, choćby cokolwiek z BG1, oby było. TDD aż się prosi o totalną przeróbkę i woła o pomstę do nieba. Dziwne, że autorzy nic sobie z tego nie robią. Anyway. Ze względu na Akcelerację w mieczu (kod: DDVES01) o Vesine warto pomyśleć. Druid w drużynie praktycznie rozwiązuje problemy z wrogimi magami, także liszami ;-). Plaga owadów, Pełzająca zagłada, Piękno natury - to nasi starzy znajomi. I cholernie skuteczni. Ale żeby Akceleracja była efektowna, potrzeba skrócić czas rzucanych czarów - Amulet mocy to trochę za mało. Bo w przypadku druida (kapłana też) trochę sporym utrudnieniem jest czas rzucanych zaklęć, który często gęsto trwa pół rundy i więcej. Heh, złodziej/mag z Szatą Vekny u Użyciem Dowolnego Przedmiotu byłby interesujący... Podklasa wodnego druida jakaś tam bardzo wnerwiająca nie jest (można nosić zbroje i używać broni dystansowych, ale chyba bez biegłości). Walczyć to ta panna nie powalczy, dlatego zostaje do czarowania. Trzeba też na nią uważać i trzymać na boku, żeby jej przypadkiem jakaś zabłąkana Ognista kula nie zahaczyła. Ekwipunek dla druidki jest u Ribalda (pierścień) i Bernarda (naszyjnik i jakieś dodatki). Ten brak głosów jest dość wkurzający...