Bestiariusz
Pion
(pawn)Klasa: Wojownik
Poziom: 5
Charakter: Neutralny
TraK0: 15
KP: 3, +1 przeciw pociskom, -1 przeciw siecznym
PŻ: 70
Liczba ataków: 5/2
Cechy:
Siła 17
Zręczność 14
Kondycja 9
Inteligencja 10
Mądrość 10
Charyzma 10
Rzuty obronne:
Paraliż, trucizny, śmierć 11
Różdżki 12
Petryfikacja/polimorfia 13
Zionięcie 14
Czary 14
Odporności: Brak
Obrażenia: 1K4 +1 +1
Ekwipunek:
Młot bojowy
Mała tarcza
Zbroja płytowa
PD za zabicie: 150
Status: Wrogi
Lokalizacja: Szachownica (tt0101)

Goniec
(bishop/bishop1)Klasa: Kapłan
Poziom: 10
Charakter: Neutralny
TraK0: 10
KP: -5, -4 przeciw pociskom i siecznym, -3 przeciw kłutym
PŻ: 107
Liczba ataków: 1
Cechy:
Siła 17
Zręczność 17
Kondycja 15
Inteligencja 13
Mądrość 17
Charyzma 16
Rzuty obronne:
Paraliż, trucizny, śmierć 6
Różdżki 10
Petryfikacja/polimorfia 9
Zionięcie 10
Czary 11
Odporności: Brak
Obrażenia: 1K6 +2 +1
Ekwipunek:
Cep bojowy +1
Pawęż +1
Pełna zbroja płytowa +1
(Biały goniec - bishop1)
Zaklęcia:
1x Przywołanie boskiej mocy
4x Unieruchomienie osoby
2x Słup ognia
PD za zabicie: 2000
Status: Wrogi
Lokalizacja: Szachownica (tt0101)

Skoczek
(knight/knight1)Klasa: Wojownik
Poziom: 8
Charakter: Neutralny
TraK0: 4
KP: -6, -1 przeciw siecznym
PŻ: 170
Liczba ataków: 4
Cechy:
Siła 18/55
Zręczność 18
Kondycja 9
Inteligencja 10
Mądrość 10
Charyzma 10
Rzuty obronne:
Paraliż, trucizny, śmierć 8
Różdżki 8
Petryfikacja/polimorfia 8
Zionięcie 8
Czary 8
Odporności: Brak
Obrażenia: 1K8 +3
Ekwipunek:
Miecz długi
Zbroja płytowa
Hełm
Tarcza średnia +1
Pierścień swobody ruchów
(Czarny skoczek - knight1)
PD za zabicie: 2000
Status: Wrogi
Lokalizacja: Szachownica (tt0101)

Wieża
(rook)Klasa: Wojownik
Poziom: 8
Charakter: Neutralny
TraK0: 2
KP: -4, +2 przeciw obuchowym
PŻ: 80
Liczba ataków: 4
Cechy:
Siła 18/55
Zręczność 18
Kondycja 9
Inteligencja 10
Mądrość 10
Charyzma 10
Rzuty obronne:
Paraliż, trucizny, śmierć 11
Różdżki 12
Petryfikacja/polimorfia 13
Zionięcie 14
Czary 14
Odporności: Brak
Obrażenia:
Bezpośrednie starcie: 1K8 +2 +1 od zimna +3
Walka na dystans: 1K6 (dodatkowo rzut przeciw śmierci albo utrata 30% PŻ w 20s - trucizna) +3/1K6 +1K2 od zimna +3
Ekwipunek:
Długi łuk refleksyjny +1
Miecz długi +2
Kolczuga umarłych +2
Pierścień swobody ruchów
40x Strzała ukąszeń
80x Strzała lodowa
PD za zabicie: 1500
Status: Wrogi
Lokalizacja: Szachownica (tt0101)

Hetman
(queen)Klasa: Mistrz Przywołań
Poziom: 6
Charakter: Neutralny
TraK0: 17
KP: 1
PŻ: 76
Liczba ataków: 1
Cechy:
Siła 9
Zręczność 16
Kondycja 16
Inteligencja 18
Mądrość 9
Charyzma 10
Rzuty obronne:
Paraliż, trucizny, śmierć 13
Różdżki 9
Petryfikacja/polimorfia 11
Zionięcie 13
Czary 3
Odporności:
50% na ogień
70% na elektryczność
Obrażenia:
Walka w zwarciu: 1K6
Walka na dystans: 1K3
Ekwipunek:
Kij
10x Strzałka
Szata ochrony przed elektrycznością
Pierścień swobody ruchów
Pierścień (Rozmycie)
Pierścień czarów
2x Mikstura leczenia
Ognista kula (zwój)
Wampiryczne dotknięcie (zwój)
Zaklęcia:5x Pomniejsze drążenie Larlocha
1x Groza
3x Kwasowa strzała Melfa
2x Przyspieszenie ruchów
PD za zabicie: 5000
Status: Wrogi
Lokalizacja: Szachownica (tt0101)

Król
(king)Klasa: Mistrz Przywołań
Poziom: 9
Charakter: Neutralny
TraK0: 16
KP: -2
PŻ: 223
Liczba ataków: 3
Cechy:
Siła 9
Zręczność 16
Kondycja 16
Inteligencja 18
Mądrość 9
Charyzma 10
Rzuty obronne:
Paraliż, trucizny, śmierć 13
Różdżki 9
Petryfikacja/polimorfia 11
Zionięcie 13
Czary 3
Odporności: Brak
Obrażenia:
Walka w zwarciu: 1K10 +3
Walka na dystans: 1K3
Ekwipunek:
Miecz oburęczny +3 (!)
10x Strzałka ogłuszania
Mikstura siły lodowego olbrzyma
Zwoje: Emocje
Zdjęcie klątwy
Ochrona przed złem, promień 3 metry
Siła czempiona PD za zabicie: 2000
Zaklęcia: 5x Pomniejsze drążenie Larlocha
1x Groza
3x Kwasowa strzała Melfa
2x Przyspieszenie ruchów
11x Spowolnienie ruchów
20x Zamęt (!)
PD za zabicie: 2000
Status: Wrogi
Lokalizacja: Szachownica (tt0101)

Bazyliszek
(basill)Poziom: 10
Charakter: Neutralny
TraK0: 9
KP: -2
PŻ: 88
Liczba ataków: 3
Cechy:
Siła 16
Zręczność 14
Kondycja 16
Inteligencja 9
Mądrość 9
Charyzma 9
Rzuty obronne:
Paraliż, trucizny, śmierć 11
Różdżki 13
Petryfikacja/polimorfia 12
Zionięcie 13
Czary 14
Odporności: Brak
Obrażenia:
0K2 +1 (petryfikacja z dystansu)
2K8 +1 (w bezpośrednim starciu)
1K6 +1 (w bezpośrednim starciu, petryfikacja)
Ekwipunek: Brak
PD za zabicie: 4000
Status: Wrogi
Lokalizacja: Podziemia Nakanishi, poziom 2 (tt0303)

Wojownik berserker
(bknight)Klasa: Wojownik
Poziom: 9
Charakter: Chaotyczny neutralny
TraK0: 6
KP: -8, -4 przeciw pociskom i siecznym, -3 przeciw kłutym
PŻ: 126
Liczba ataków: 5/2
Cechy:
Siła 18/95
Zręczność 18
Kondycja 18
Inteligencja 9
Mądrość 9
Charyzma 9
Rzuty obronne:
Paraliż, trucizny, śmierć 8
Różdżki 10
Petryfikacja/polimorfia 9
Zionięcie 9
Czary 11
Odporności: Brak
Obrażenia: 1K8 +2 +5
Ekwipunek:
Topór bojowy +2
Pełna zbroja płytowa +2
Pawęż +2
PD za zabicie: 0
Status: Kontrolowany
Lokalizacja: Przywoływany

Chromatyczny smok
(chrdrag)Poziom: 25
Charakter: Neutralny
TraK0: -8
KP: -24
PŻ: 140
Liczba ataków: 4
Cechy:
Siła 19
Zręczność 18
Kondycja 20
Inteligencja 14
Mądrość 9
Charyzma 9
Rzuty obronne:
Paraliż, trucizny, śmierć 2
Różdżki 2
Petryfikacja/polimorfia 2
Zionięcie 2
Czary 2
Odporności: 127% przeciw pociskom, pozostałe 100%
Obrażenia:
Walka w zwarciu: 1K6 +4 +7
Walka na dystans: 1K8 +5 +2 od ognia +7
Ekwipunek:
Kusza Ognistych Zębów +5
Miłość czarnej Bess
Różdżka ognia
PD za zabicie: 75000
Status: Neutralny
Lokalizacja: Podziemia Nakanishi, jaskinia pośrodku poziomu 2 (tt0304)

Większy żywiołak wody
(elemwag)Poziom: 20
Charakter: Żaden
TraK0: 2
KP: -9
PŻ: 180
Liczba ataków: 3
Cechy:
Siła 21
Zręczność 18
Kondycja 18
Inteligencja 17
Mądrość 16
Charyzma 17
Rzuty obronne:
Paraliż, trucizny, śmierć 3
Różdżki 5
Petryfikacja/polimorfia 4
Zionięcie 4
Czary 6
Odporności: 100% na zimno i magiczne zimno
70% na magię
50% na obrażenia sieczne
20% na obrażenia obuchowe i od pocisków
Obrażenia: 2K12 + 12
Ekwipunek:
Brak
Status: Wrogi
Lokalizacja: Podziemia Nakanishi, poziom 2 (tt0303)

Większy zombie
(gzombie)Poziom: 10
Charakter: Chaotyczny zły
TraK0: 6
KP: -2
PŻ: 48
Liczba ataków: 4
Cechy:
Siła 19
Zręczność 9
Kondycja 9
Inteligencja 9
Mądrość 9
Charyzma 9
Rzuty obronne:
Paraliż, trucizny, śmierć 9
Różdżki 8
Petryfikacja/polimorfia 11
Zionięcie 2
Czary 7
Odporności: 100% na zimno i magiczne zimno
100% na truciznę
50% na obrażenia od pocisków
25% na magię oraz obrażenia sieczne, kłute i obuchowe
Obrażenia: 1K6 +9
Ekwipunek:
Brak
Status: Wrogi
Uwagi: Paskudnie zaraża (Dotyk ghula), ponadto unieruchamia, a wtedy bez szybkiej odsieczy można tylko czekać (niedługo) na zejście;)
Lokalizacja: Podziemia Nakanishi, poziom 3 (tt0305)

Straż Hashimoto
(hkensai/hkensaf)Klasa: Wojownik
Poziom: 10
Charakter: Praworządny neutralny
TraK0: 2 (prawa ręka)/4 (lewa)
KP: 4
PŻ: 101
Liczba ataków: 4
Cechy:
Siła 18/95
Zręczność 18
Kondycja 16
Inteligencja 15
Mądrość 10
Charyzma 10
Rzuty obronne:
Paraliż, trucizny, śmierć 8
Różdżki 10
Petryfikacja/polimorfia 9
Zionięcie 9
Czary 11
Odporności: Brak
Obrażenia: 1K10 +7
Ekwipunek:
2x Katana +2
Pierścień swobody ruchów
Zdolności: 3x Kai
PD za zabicie: 0
Status: Neutralny
Lokalizacja: Dom Hashimoto, parter

Straż Nakanishi
(nkensai)Klasa: Wojownik
Poziom: 10
Charakter: Praworządny neutralny
TraK0: 2 (prawa ręka)/4 (lewa)
KP: 4
PŻ: 101
Liczba ataków: 4
Cechy:
Siła 18/95
Zręczność 18
Kondycja 16
Inteligencja 15
Mądrość 10
Charyzma 10
Rzuty obronne:
Paraliż, trucizny, śmierć 8
Różdżki 10
Petryfikacja/polimorfia 9
Zionięcie 9
Czary 11
Odporności: Brak
Obrażenia: 1K10 +7
Ekwipunek:
2x Katana +2
Pierścień swobody ruchów
Zdolności: 3x Kai
PD za zabicie: 6000
Status: Wrogi
Lokalizacja: Na głównej planszy przed domem Hashimoto (tt0100), Więzienie Nakanishi (tt0306)

Nieumarły samuraj
(nkleader/undken)Klasa: Wojownik/Mistrz Przywołań
Poziom: 18/1
Charakter: Praworządny zły
TraK0: -1
KP: -6
PŻ: 90
Liczba ataków: 9/2
Cechy:
Siła 18/00
Zręczność 18
Kondycja 11
Inteligencja 18
Mądrość 16
Charyzma 10
Rzuty obronne:
Paraliż, trucizny, śmierć 5
Różdżki 3
Petryfikacja/polimorfia 4
Zionięcie 7
Czary 3
Odporności:
100% na ogień i magiczny ogień
75% na magię
Obrażenia: 1K10 +9
Ekwipunek:
Katana +3
Zaklęcia: 5x Magiczny pocisk
4x Kwasowa strzała Melfa
1x Lustrzane odbicie
1x Ugłosowienie
5x Ognista strzała
1x Kamienna skóra
4x Pajęczy pomiot
1x Ulepszona niewidzialność
3x Animacja martwego
1x Chaos
1x Drzwi z cienia
1x Mniejsze odbicie czaru
1x Dezintegracja
1x Klosz niewrażliwości
1x Prawdziwe widzenie
1x Wezwanie wiwerny
1x Zamiana ciała w kamień
1x Zwodniczy sobowtór
2x Odbicie czaru
1x Palec śmierci
1x Słowo mocy: ogłuszenie
1x Plugawy uwiąd Abi-Dalzima
1x Symbol: ogłuszenie
1x Symbol: strach
1x Słowo mocy: giń, 1x Uwięzienie
PD za zabicie: 16000
Status: Neutralny
Uwagi: Jak widać trochę może poczarować (całkiem nieźle jak na 1. poziom maga;), poza tym mimo relatywnie słabego TraK0 prawie zawsze trafia, a to potrafi zaboleć, kolejną niedogodnością jest fakt, że atakuje w gromadzie - aczkolwiek idzie go wyciągnąć na solo
Lokalizacja: Podziemia Nakanishi, poziom 3 - krąg (tt0305)

Akolita Nakanishi
(nmonk)Klasa: Mistrz Przywołań
Poziom: 14
Charakter: Neutralny
TraK0: 16
KP: 10
PŻ: 59
Liczba ataków: 1
Cechy:
Siła 10
Zręczność 10
Kondycja 11
Inteligencja 18
Mądrość 16
Charyzma 10
Rzuty obronne:
Paraliż, trucizny, śmierć 11
Różdżki 7
Petryfikacja/polimorfia 9
Zionięcie 11
Czary 8
Odporności: Brak
Ekwipunek: Brak
Zaklęcia:
4x Magiczny pocisk
1x Lustrzane odbicie
1x Płomienie Agannazara
1x Ugłosowienie
1x Błyskawica
1x Ognista kula
1x Usunięcie magii
1x Kamienna skóra
1x Wielkie osłabienie
1x Chaos
1x Ochrona przed elektrycznością
1x Widmowe ostrze
1x Przeszywająca magia
1x Słowo mocy: cisza
1x Wyładowanie łańcuchowe
1x Zaklecie śmierci
1x Słowo mocy: ogłuszenie
PD za zabicie: 4000
Status: Neutralny
Lokalizacja:

Berserker Purang
(purang)Klasa: Wojownik
Poziom: 20
Charakter: Chaotyczny neutralny
TraK0: -6
KP: 0, +1 przeciw pociskom, +2 przeciw kłutym
PŻ: 175
Liczba ataków: 5/2
Cechy:
Siła 19
Zręczność 13
Kondycja 19
Inteligencja 9
Mądrość 9
Charyzma 9
Rzuty obronne:
Paraliż, trucizny, śmierć 3
Różdżki 5
Petryfikacja/polimorfia 4
Zionięcie 4
Czary 6
Odporności: Brak
Obrażenia: 2K4 +9
Ekwipunek:
Kij-wekiera
Pawęż +1
Zbroja skórzana gruba
2x Mikstura dodatkowego leczenia
PD za zabicie: 10000
Status: Wrogi
Lokalizacja: (tt0307)
Uwagi: Są dość mocni, potrafią mocno zranić. Kilka obszarówek powinno skutecznie ostudzić ich zapał, zwłaszcza, że pałętają się gromadami.

Kapłan Selune
(wbishop)Klasa: Kapłan
Poziom: 10
Charakter: Chaotyczny dobry
TraK0: 14
KP: 6
PŻ: 80
Liczba ataków: 1
Cechy:
Siła 11
Zręczność 18
Kondycja 9
Inteligencja 16
Mądrość 18
Charyzma 13
Rzuty obronne:
Paraliż, trucizny, śmierć 6
Różdżki 10
Petryfikacja/polimorfia 9
Zionięcie 12
Czary 11
Odporności: Brak
Ekwipunek:Brak
Zaklęcia:
3x Zauroczenie osoby lub ssaka
1x Animacja martwego
1x Rozproszenie magii
1x Siła jedności
1x Dominacja umysłowa
4x leczenie poważnych ran
1x Swoboda działania
1x Grupowe leczenie
1x Prawdziwe widzenie
PD za zabicie: 1400
Status: Kontrolowany
Lokalizacja: Przywoływany