Kaplani Oghmy - Clerics of Oghma

Tortured Souls



Bodhi

by morgan


Siła: 20 Imię: Bodhi
Zręczność: 20 Płeć: Kobieta
Kondycja: 9 Rasa: Elf
Inteligencja: 20 Klasa: Brak [Wampir]
Mądrość: 9 Charakter: Chaotyczny zły
Charyzma: 19

Poziom 14

(ppbodhi3)
Statystyki:
Poziom: 14
TraK0: 4
Liczba ataków: 2,5
Klasa pancerza: -5
Punkty życia: 102
Wiedza: 19

Biegłości:
Brak

Rzuty obronne:
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 3
Berła/Różdżki/Laski: 5
Petryfikacja/Polimorfia: 4
Zionięcie: 3
Czary: 6

Wrodzone odporności:
Zimno: 50
Magiczne zimno: 50
Elektryczność: 50

Przedmioty:
Dar Edventara (niezdejmowalny)

Biografia:
Brak

Miejsce spotkania:
I poziom jaskiń Nakanishi, tylko jeśli wybraliśmy misje dla niej.

Dostępność:
Wyspa

Zadania:

Brak (a powinno być ze spetryfikowanymi wampirami).


Opinia:
morgan:

Hmm... Niezły pomysł, niestety tylko dla tych pływających pod banderą wampirzycy. Jako mały ekskurs - ciekawy, jako zastępstwo za Sime - tragiczny. Jest mocna, dużo za mocna, ale to możnaby jeszcze wybaczyć, w końcu w przypadku TS to norma, znane sa też przypadki, kiedy NPCe się odłączają. Ale ma sporo wad i niedociągnięć - pozwólmy sobie wymienic niektóre:

1. Zadanie, a raczej brak... Wspomina o tym, że bazyliszki zapolowały na jej świtę, naturalnym wydaje się zadanie polegające na jej uratowaniu.

2. Portret - prafrazując pewne słowa: cóż Ty, Bodhi zrobiłaś Twórcom TSu, że Cię tak oszpecono - z pewnoscią niektórym nowy wizaż się podoba, ja jednak pozwalam sobie być tradycjonalistą, zwłaszcza, że w oryginale była naprawdę ładna (znane mi są osoby twierdzące, że żadna kobieta spośród przyłączalnych nie może z nią iść w szranki).

3. Niedorobione warunki odejścia, dzięki czemu możemy stworzyć w grze sporo paradoksów.

Wygląda na to, że pomysł przerósł twórcę, a szkoda, bo ma potencjał na jedno z ciekawszych rozwiązań w BG II.

Ocena: Zalety: Wady:
3/10

• niezwykle mocna
• nieśmiertelna

• chwilowe przyłączenie
• tragiczny portret
• nieco aklimatyczna