Bodhi
![]() |
Siła: 20 | Imię: Bodhi |
Zręczność: 20 | Płeć: Kobieta | |
Kondycja: 9 | Rasa: Elf | |
Inteligencja: 20 | Klasa: Brak [Wampir] | |
Mądrość: 9 | Charakter: Chaotyczny zły | |
Charyzma: 19 | ||
Poziom 14
(ppbodhi3) |
||
![]() | ||
Biografia: | ||
Brak | ||
Miejsce spotkania: | ||
I poziom jaskiń Nakanishi, tylko jeśli wybraliśmy misje dla niej. | ||
Dostępność: | ||
Wyspa | ||
![]() | ||
Zadania: | ||
Brak (a powinno być ze spetryfikowanymi wampirami). |
||
![]() | ||
Opinia: | ||
morgan: | ||
Hmm... Niezły pomysł, niestety tylko dla tych pływających pod banderą wampirzycy. Jako mały ekskurs - ciekawy, jako zastępstwo za Sime - tragiczny. Jest mocna, dużo za mocna, ale to możnaby jeszcze wybaczyć, w końcu w przypadku TS to norma, znane sa też przypadki, kiedy NPCe się odłączają. Ale ma sporo wad i niedociągnięć - pozwólmy sobie wymienic niektóre: 1. Zadanie, a raczej brak... Wspomina o tym, że bazyliszki zapolowały na jej świtę, naturalnym wydaje się zadanie polegające na jej uratowaniu. 2. Portret - prafrazując pewne słowa: cóż Ty, Bodhi zrobiłaś Twórcom TSu, że Cię tak oszpecono - z pewnoscią niektórym nowy wizaż się podoba, ja jednak pozwalam sobie być tradycjonalistą, zwłaszcza, że w oryginale była naprawdę ładna (znane mi są osoby twierdzące, że żadna kobieta spośród przyłączalnych nie może z nią iść w szranki). 3. Niedorobione warunki odejścia, dzięki czemu możemy stworzyć w grze sporo paradoksów. Wygląda na to, że pomysł przerósł twórcę, a szkoda, bo ma potencjał na jedno z ciekawszych rozwiązań w BG II. |
||
Ocena: | Zalety: | Wady: |
3/10 | • niezwykle mocna |
• chwilowe przyłączenie |