Coran
![]() |
Siła: 16 | Imię: Coran |
Zręczność: 20 | Płeć: Mężczyzna | |
Kondycja: 12 | Rasa: Elf | |
Inteligencja: 14 | Klasa: Wojownik/Złodziej | |
Mądrość: 9 | Charakter: Chaotyczny dobry | |
Charyzma: 16 | ||
Poziom 8
(coran8) |
Poziom 9
(coran9) |
Poziom 10
(coran10) |
![]() | ||
Biografia: | ||
Zapytany o przeszłość, CORAN wyjawił, że pochodzi z lasu Tethyr. Ma wspaniałe wspomnienia z rodzinnych stron, ale nie przepadał za toczącym się tam spokojnym życiem. Wyruszył, więc do Wrót Baldura, w poszukiwaniu bogactwa, potęgi i szacunku. Mając tylko miedziaka przy duszy, zajął się złodziejstwem, okradał jednak tylko tych, których uważał za wystarczająco bogatych, by mogli się podzielić. Obiecywał sobie, że rzuci tę robotę, kiedy tylko zdobędzie wystarczająco dużo złota do rozkręcenia własnego interesu. Niestety szybko polubił nowy styl życia i z podnieceniem czekał na każdą nową mrożącą krew w żyłach ucieczkę, niebezpieczne włamanie czy piękną kobietę. Co pewien czas musiał opuszczać miasto "na chwilę", znikać w dzikich ostępach i czekać aż sprawa przycichnie, a jego imię zostanie choć trochę zapomniane. Jego ostatnia ucieczka to najwyraźniej wynik związku z czarodziejką Brielbarą. Jak ostatni głupiec dał się złapać na uwodzeniu członkini Rycerzy Jednorożca i musiał zniknąć, unikając gniewu zazdrosnych magów. |
||
Miejsce spotkania: | ||
Północny-zachód Lasów Tethyru (2600), przed chatą. | ||
![]() | ||
Romans: | ||
Już nie;) | ||
Zadania: | ||
Z Coranem związane są dwa questy - próba uratowania Safany i zlecenie Ribalda dotyczące skradzionego mu ongiś w Lasach Tethyru sprzętu... Dodam tyle, że od sposobu rozwiązania pierwszego zależeć będzie późniejszy stosunek do nas Ribalda - lepiej nie gasić zbyt wielu istnień, bo mogą nas wyrzucić z Targu Przygód;) Nie warto też doprowadzać do sytuacji, w której Safana przeżyje - zawieszają się dialogi (stoją bezruchu, S. nie ma nic do powiedzenia, gdy zagadasz z Coranem szczuje martwe już łakowilki, gdy ją zabijesz (6000 PD) C. skupi się na rozpaczaniu)... |
||
![]() | ||
Opinia: | ||
morgan: | ||
Dziwna postać - jej cech w żaden sposób nie mozna uznać za słabe (tylko kiepska w gruncie rzeczy kondycja nie zapewnia odpowiedniej jak dla wojownika liczby PŻ), jednak przyłącza się do nas nieco zbyt późno (rozdział 6), trochę bezsensownie rozdzielone biegłości, jednak jako łucznik sprawuje się co najmniej dobrze, jako wojownik też nienajgorzej, z kolei jako złodziej byłby bezkonkurencyjny, gdyby nie wieloklasowość, która w pewnym stopniu opóźnia jego rozwój... Inna sprawa, że do gaduł nie należy... Warto go przyłączyć (i odłączyć) chociażby dla bucików (ma je jednak jedynie jedynie jego najwyższopoziomowa wersja, by ją spotkać musimy przekroczyć 1.2 mln. PD), strzały też mogą być przydatne... |
||
Ocena: | Zalety: | Wady: |
5/10 | • zręczność |
• dość mało PŻ |