Kaplani Oghmy - Clerics of Oghma

Tortured Souls



Coran

by morgan


Siła: 16 Imię: Coran
Zręczność: 20 Płeć: Mężczyzna
Kondycja: 12 Rasa: Elf
Inteligencja: 14 Klasa: Wojownik/Złodziej
Mądrość: 9 Charakter: Chaotyczny dobry
Charyzma: 16

Poziom 8

(coran8)
Statystyki:
Poziom wojownika: 8
Poziom złodzieja: 10
TraK0: 13
Liczba ataków: 3/2
Klasa pancerza: 6
Punkty życia: 47
Wiedza: 12

Biegłości:
Długi miecz ++
Długi łuk +++
Krótki miecz +

Rzuty obronne:
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 10
Berła/Różdżki/Laski: 10
Petryfikacja/Polimorfia: 10
Zionięcie: 12
Czary: 11

Wrodzone odporności:
brak

Umiejętności złodziejskie:
Otwieranie zamków: 65
Wykrywanie pułapek: 75
Kradzież kieszonkowa: 30
Ciche chodzenie: 55
Krycie się w cieniu: 75
Wykrywanie iluzji: 50
Zastawianie pułapek: 40

Przedmioty:
Zbroja skórzana +1
Miecz długi +1
Długi łuk +1
40x Strzała +1

Poziom 9

(coran9)
Statystyki:
Poziom wojownika: 9
Poziom złodzieja: 11
TraK0: 12
Liczba ataków: 3/2
Klasa pancerza: 6
Punkty życia: 61
Wiedza: 12

Biegłości:
Długi miecz ++
Długi łuk +++
Styl walki dwiema broniami ++

Rzuty obronne:
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 8
Berła/Różdżki/Laski: 10
Petryfikacja/Polimorfia: 9
Zionięcie: 9
Czary: 11

Wrodzone odporności:
brak

Umiejętności złodziejskie:
Otwieranie zamków: 98
Wykrywanie pułapek: 90
Kradzież kieszonkowa: 40
Ciche chodzenie: 98
Krycie się w cieniu: 100
Wykrywanie iluzji: 0
Zastawianie pułapek: 15

Przedmioty:
Zbroja skórzana ćwiekowana +1
Miecz długi +1
Długi łuk +2
40x Strzała +2

Poziom 10

(coran10)
Statystyki:
Poziom wojownika: 10
Poziom złodzieja: 12
TraK0: 11
Liczba ataków: 3/2
Klasa pancerza: 6
Punkty życia: 74
Wiedza: 12

Biegłości:
Długi miecz ++
Długi łuk +++
Styl walki dwiema broniami ++

Rzuty obronne:
Paraliż/Trucizny/Śmierć: 8
Berła/Różdżki/Laski: 10
Petryfikacja/Polimorfia: 9
Zionięcie: 9
Czary: 11

Wrodzone odporności:
brak

Umiejętności złodziejskie:
Otwieranie zamków: 100
Wykrywanie pułapek: 100
Kradzież kieszonkowa: 40
Ciche chodzenie: 100
Krycie się w cieniu: 100
Wykrywanie iluzji: 0
Zastawianie pułapek: 26

Przedmioty:
Elfia kolczuga +1
Pierścień Łaskobójcy
Buty szybkości
Długi łuk celności
Miecz długi +1
40x Strzała lodowa
10x Strzała wybuchów
5x Strzała rozproszenia

Biografia:

Zapytany o przeszłość, CORAN wyjawił, że pochodzi z lasu Tethyr. Ma wspaniałe wspomnienia z rodzinnych stron, ale nie przepadał za toczącym się tam spokojnym życiem. Wyruszył, więc do Wrót Baldura, w poszukiwaniu bogactwa, potęgi i szacunku. Mając tylko miedziaka przy duszy, zajął się złodziejstwem, okradał jednak tylko tych, których uważał za wystarczająco bogatych, by mogli się podzielić. Obiecywał sobie, że rzuci tę robotę, kiedy tylko zdobędzie wystarczająco dużo złota do rozkręcenia własnego interesu. Niestety szybko polubił nowy styl życia i z podnieceniem czekał na każdą nową mrożącą krew w żyłach ucieczkę, niebezpieczne włamanie czy piękną kobietę. Co pewien czas musiał opuszczać miasto "na chwilę", znikać w dzikich ostępach i czekać aż sprawa przycichnie, a jego imię zostanie choć trochę zapomniane. Jego ostatnia ucieczka to najwyraźniej wynik związku z czarodziejką Brielbarą. Jak ostatni głupiec dał się złapać na uwodzeniu członkini Rycerzy Jednorożca i musiał zniknąć, unikając gniewu zazdrosnych magów.


Miejsce spotkania:
Północny-zachód Lasów Tethyru (2600), przed chatą.
Romans:
Już nie;)

Zadania:

Z Coranem związane są dwa questy - próba uratowania Safany i zlecenie Ribalda dotyczące skradzionego mu ongiś w Lasach Tethyru sprzętu... Dodam tyle, że od sposobu rozwiązania pierwszego zależeć będzie późniejszy stosunek do nas Ribalda - lepiej nie gasić zbyt wielu istnień, bo mogą nas wyrzucić z Targu Przygód;) Nie warto też doprowadzać do sytuacji, w której Safana przeżyje - zawieszają się dialogi (stoją bezruchu, S. nie ma nic do powiedzenia, gdy zagadasz z Coranem szczuje martwe już łakowilki, gdy ją zabijesz (6000 PD) C. skupi się na rozpaczaniu)...

Opinia:
morgan:

Dziwna postać - jej cech w żaden sposób nie mozna uznać za słabe (tylko kiepska w gruncie rzeczy kondycja nie zapewnia odpowiedniej jak dla wojownika liczby PŻ), jednak przyłącza się do nas nieco zbyt późno (rozdział 6), trochę bezsensownie rozdzielone biegłości, jednak jako łucznik sprawuje się co najmniej dobrze, jako wojownik też nienajgorzej, z kolei jako złodziej byłby bezkonkurencyjny, gdyby nie wieloklasowość, która w pewnym stopniu opóźnia jego rozwój...

Inna sprawa, że do gaduł nie należy...

Warto go przyłączyć (i odłączyć) chociażby dla bucików (ma je jednak jedynie jedynie jego najwyższopoziomowa wersja, by ją spotkać musimy przekroczyć 1.2 mln. PD), strzały też mogą być przydatne...

Ocena: Zalety: Wady:
5/10

• zręczność
• niezły łucznik
• wojownik/złodziej
• ekwipunek

• dość mało PŻ
• niska kondycja
• milczek
• bardzo późne przyłączanie