Topory
Naładowany topór bojowy +3
(axechar)
PARAMETRY:
Obrażenia: 1K8 + 3
TraK0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
50% szansa zadania 1K3 obrażeń od elektryczności
15% szansa na ogłuszenie celu
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 10
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Mag
Złodziej
Mnich
Władca zwierząt
Miejsce wystąpienia:
Joluv, Miedziany Diadem
Uwagi: Cena: 21000. Opóźnienie: aż 7 (tyle co zwykły topór). Za tę cenę zdecydowanie nie warto - zwłaszcza, że praktycznie od początku można mieć dwa inne topory +3 i to dużo taniej, ale to w sumie nic nowego w przypadku Joluva.
Kinski: Brak biegłości. Mnich i Władca zwierząt mogą używać. Dodatkowe obrażenia od elektryczności wystąpią mniej więcej co 2-3 trafienie. Ogłuszenie pomija odporność na magię, ale trwa niewiele ponad pół rundy. Przeciętna broń.